دیدار رییس سازمان بهزیستی با استاندار کردستان

در راستای اجرای برنامه ظرفیت سازی اجتماعی در استان کردستان، دکتر علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، به همراه حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، طرفین در خصوص مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی در استان کردستان، از جمله نیازمندی‌های  مددجویان تحت پوشش، اشتغال و مسکن، توانبخشی، و پیشگیری از معلولیت بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر قادری در این دیدار با اشاره به  برنامه‌های سازمان بهزیستی برای  توانمندسازی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه،گفت: یکی از اولویت‌های اصلی  سازمان بهزیستی، اجرای برنامه ظرفیت سازی اجتماعی در استان‌ها است.

دستگاه‌ها و  بخش‌های مختلف  اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم با همکاری و  حمایت استاندار محترم کردستان، بتوانیم  شاهد ارائه خدمات بهتر به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در این استان باشیم.

در این دیدار، همچنین گزارشی از  فعالیت‌ها و  برنامه‌های سازمان بهزیستی در استان کردستان ارائه شد و  مقرر شد  که  طرفین برای حل مشکلات و معضلات  مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در این استان همکاری نزدیک‌تری داشته باشند.

 زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر دکتر قادری به استان کردستان، گفت: سازمان بهزیستی از جمله دستگاه‌های مهم و  تأثیرگذار در ارائه خدمت به اقشار  آسیب‌پذیر جامعه است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت همه  دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف از  برنامه‌های  سازمان بهزیستی، افزود: ما در  استان کردستان آمادگی داریم که با  همکاری سازمان بهزیستی، برای حل  مشکلات و معضلات این قشر تلاش کنیم.

کد خبر 110424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد